7 תשובות
תלוי על מה.
במקרה שלך - אין לך למה להרגיש רע, יש אנשים פשוט חסרי טאקט, זה לא נעשה מרוע טהור ומכוון.
במקרה שלך - אין לך למה להרגיש רע, יש אנשים פשוט חסרי טאקט, זה לא נעשה מרוע טהור ומכוון.
לא בהכרח זה תלוי בסיטואציה
לא בהכרח
שואל השאלה:
נגיד מישהו אמר "אני ההכי אוהב במדעים שיש סיר ושמים בו מלא דברים ומכשפות"
אז זה הצחיק אותי אז דיברתי על זה עם חברים שלי
נגיד מישהו אמר "אני ההכי אוהב במדעים שיש סיר ושמים בו מלא דברים ומכשפות"
אז זה הצחיק אותי אז דיברתי על זה עם חברים שלי
זה בסדר חח, זה לא מרוע.
אין לך חברים
למה שתצחק עליו איכ אתה דוחה אותי זה ממש ממש לא יפה
למה שתצחק עליו איכ אתה דוחה אותי זה ממש ממש לא יפה
אנונימית
שואל השאלה:
לא צחקתי עליו צחקתי על משהו שהוא אמר האמת שהוא ממש אחלה ואני כל הזמן מנסה להתחבר איתו
לא אמרתי כדי לפגוע או משהו
לא צחקתי עליו צחקתי על משהו שהוא אמר האמת שהוא ממש אחלה ואני כל הזמן מנסה להתחבר איתו
לא אמרתי כדי לפגוע או משהו
באותו הנושא: