4 תשובות
כי זה הטבע של האדם
האמת, אין לי מושג.
אני מתה להיות לבד.
ברור שאני אוהבת להיות עם חברים שלי, אבל לא כי אני לא אוהבת להיות לבד...

r. george
בני האדם הם יצור חברתי, זה נורמאלי.
אנונימי
אני לפחות ממש אוהבת להיות עם חברות שלי הם גורמות לי להרגיש טוב ולהיות שמחה נגיד אם אתה מקבל טרמפולינה ענקית יהיה לך יותר כיף לחלוק אותה עם חברים מאשר להיות לבד