התחברות
הרשמה
עכשיו סיימתי עבודה בכימיה של 4 שעות, ויש לי עוד לעשות 4 אימונים של קלואי טינג אז מה עדיף - לנוח או לוותר על האימונים???
וגם אני אוכלת פיצה עכשיו אז אני לא יודעת איך זה יסתדר (,:
16 במרץ 2021, 21:36
כן או לא
קלואי טינג
נחישות
עבודה
דילמה
תשובה אחת
תעשי למה לא:) להתאמן זה כיף
ס
סתם ילד:)
באותו הנושא:
סיימתי לפני חצי שעה בננה פיש אני לא מפסיקה לבכות אני באמת חייבת ניחומים עכשיו
תקשיבוו אני עבדתי 3 שעות רצוף על עבודה בהיסטוריה וכמעט סיימתי והיה הפסקת חשמל וכל העבודה נמחקה,נמאס ליי
עכשיו, השעה 4:37, סיימתי לראות בננה פיש ו...
סיימתי עכשיו 3 עבודת לפסח באיזה שלוש שעות השאלה היא- למה לא עשיתי את זה בפסח?
לישון איזה 3 שעות עכשיו או לחכות לערב (יש לי עבודה ב11)
ב11:45 סיימתי לאכול בשר ועכשיו 14:04 כמה שעות עברו?
מה לעשות אם רק עכשיו סיימתי ללמוד למבחן ויש לי עבודה שלא הספקתי לעשות ?
אכלתי תבשיל עם נקניקיות בשעה 7 בערב (קצת לפני סיימתי כבר) סבבה לאכול עכשיו חלב נכון?
יש לי 3 משימות היום: לקרוא ספר (ייקח לי בערך 5-6 שעות לסיים) ולהתחיל עליו עבודה של 5 עמודים, לסכם למבחן בכימיה שיש לי
היי, אני בת 18 והיום התחלתי לעבוד, עכשיו סיימתי משמרת קצרה של 4 שעות והתחילו לי כאבי רגליים.. העבודה היא בעמידה והיא
אני על שלוש שעות שינה וישלי עכשיו עבודה של 9 שעות איך שורדים??