7 תשובות
אהבתי:)
שואל השאלה:
תודה רבה על הביקורות הטובות וגם על הפחות ככה לומדים ומתפתחים
תודה רבה על הביקורות הטובות וגם על הפחות ככה לומדים ומתפתחים
אנונימי
זה יפה יש לזה פוטנציאל מומלץ להמשיך
וואו זה מהמם ,
לא יודעת למה אבל זמזמתי לי אותו עם מנגינה לא מוכרת לי וכאלו זה ראפ
לא יודעת למה אבל זמזמתי לי אותו עם מנגינה לא מוכרת לי וכאלו זה ראפ
כן כן, מזדהה..
נע לא מתתי
אנונימית
וואוו יפה אהבתי
תמשיך אותו
תמשיך אותו
באותו הנושא: