7 תשובות
אהבתי:)
שואל השאלה:
תודה רבה על הביקורות הטובות וגם על הפחות ככה לומדים ומתפתחים
אנונימי
זה יפה יש לזה פוטנציאל מומלץ להמשיך
וואו זה מהמם ,
לא יודעת למה אבל זמזמתי לי אותו עם מנגינה לא מוכרת לי וכאלו זה ראפ
כן כן, מזדהה..
נע לא מתתי
אנונימית
וואוו יפה אהבתי
תמשיך אותו