11 תשובות
100 גרם זה עשירית קילו כן זה 450... אם כל חתיכה זה 100. יכול להיות גם 200 או 300 תלוי בך
שואל השאלה:
אבל זה הגיוני הערכים התזונתיים האלו?
או שאני צריכה לחשב כ20% יותר נגיד כי הם משקרים או מעגלים פינות?

כאילו ממש בדקו את זה וזה נכון הערכים?
אנונימית
כן אין להם סיבה לשקר. אבל זה בטח פחות או יותר כי הם בטח פשוט עשו את כל המצרכים וחילקו ולא לקחו למעבדה לבדוק אז כן אולי 10% יותר או משהו
זה בערך זה לא מדויק
שואל השאלה:
שמעתי שעכשיו מפרסמים ביותר ויותר מקומות ערכים תזונתיים
ושהערכים התזונתיים חייבים להיבדק במעבדה או על ידי תזונאי או משהו או להיות מאושרים ע"י משרד הבריאות
לא נראלי שהם יכולים סתם לשים מה שהם רוצים

אבל יכול להיות שנגיד כתוב עכשיו שעוגה זה 4500 קלוריות (שלמה) והיא תיהיה 7000?
אנונימית
זה לא סתם מה שאני אמרתי זה לחשב את הקלוריות של כל המצרכים ואז לחלק אבל אם חובה במעבדה זה 100% נכון. ל100 גרם
שואל השאלה:
כי כאילו לא נראלי שהם יכולים סתם לפרסם לפי מה שהעובדים אומרים..
הם לא מקצועיים או באמת מבינים בזה
זה חייב לבדוק את זה איפשהו

אז נגיד אני יחשב חתיכה כזאת כ600 קלוריות?
אנונימית
זה תלוי. אם את רוצה לדעת במדוייק תקחי משקל. אבל תזכרי שזה כן יכול עדיין להשתנות קצת. נגיד יש קצת יותר קפצת או שוקולד בחתיכה שלך. לכן כי יכול להיות קצת סטייה גם אם מעבדה אבל זה גג 10% לרוב
שואל השאלה:
אני מתכוונת לערכים התזונתיים עצמם לא למשקל של העוגה
את העוגה אני יכולה לשקול
אבל אם מראש הערכים ל100 גרם לא נכונים אז אין לי איך לדעת..
אנונימית
אם חובה על כל מקום ללכת למעבדה ולבדוק במעבדה זה 100% נכון.
תחשבי את החתיכה כ 500 קלוריות, שיהיה לך קצת יותר מדויק.
באותו הנושא: