11 תשובות
כם לי מאוד קשה
לא כולים אומרים..
אצל כל אדם זה משתנה לפי היכולת שלו.
מי שאומר אתזה-או שאנגלית זה שפת אם שלו או שהוא מחרטט לך
יש אנשים שיותר קל להם לקלוט שפות
כי יש שפות הרבה יותר מסובכות.
היא לא קלה, אבל כן יותר קל ללמוד אותה מאשר שפות אחרות לדעתי (רוב השפות).
בניגוד לשפות אחרות היא לא כלכך קשה
כי יחסית לעברית- שאומרים you, ורבים בזכר ונקבה...
אבל האנגלית קשה יותר מבחינת זמנים.
זה יחסי, כי נגיד יחסית לשפות אחרות זה קל, נגיד עברית וסינית והודית זה הרבה יותר קשה מאנגלית וגם אצלינו יש הוא והיא יעני זכר ונקבה מה שאצלם אין
כן מה קל בדיוק
בכללי הבסיס הוא די קל להשוואת לשפות אחרות..
אנונימית