9 תשובות
ממש לא נורא
לא, תראי מה שבא לך
זה לא מראה כלום על האינטלגנציה שלך.
לא
מה שעושה לך טוב, אין הגבלת גיל על זה
ממש לא
נוסטלגיה אחותי
לא באמת שזה בסדר גמור
יש אפילו אנשים מבוגרים שעדיין צופים בסדרות לילדים...
אם זה מעניין אותך ואת אוהבת את זה אז תמשיכי עם מה שעושה לך טוב :)
איזו סדרה?
גם אני, אז מה?!
שימי ז*ן על כולם