56 תשובות
איתך באותה הדעה
זולות
מחפשות צומי
שבנות יגידו להן "וואי, את כל כך שונה ומיוחדת, אני ממש מעריצה אותך שאת שמה פס על נורמות חברתיות"
לדעתי צמא לצומי ברמות כאלה זה על גבול המחלת נפש
שבנות יגידו להן "וואי, את כל כך שונה ומיוחדת, אני ממש מעריצה אותך שאת שמה פס על נורמות חברתיות"
לדעתי צמא לצומי ברמות כאלה זה על גבול המחלת נפש
אנונימית
זה מיותר להתגאות בזה כמעט כמו שזה מיותר לגלח, אבל מגעיל זה לא.
אם כבר, יותר מגעיל לגלח (בעצם להסיר חומר טבעי שמגן על העור...).
אם כבר, יותר מגעיל לגלח (בעצם להסיר חומר טבעי שמגן על העור...).
מסכימה עם כל התשובות, הן פשוט נמאסו כבר.
לאיזה מספר מינוסים נגיע היום?
לאיזה מספר מינוסים נגיע היום?
שיעשו מה שהן רוצות, זאת מדינה חופשית. אם זה מפריע תמיד אפשר לדלג על זה, זה לא כאילו מישהו מחזיק אותכם בכוח לראות את זה
איזו דעה חשוכה.
קודם כל, "אל תתפלאו שהרבה גברים לא רוצים אתכן" חחח המחשבה שלך שהן פועלות בשביל אהבה ותשומת לב מגברים שגויה ומגוחכת.
"למה כולם צריכים לראות את זה" רגע רגע,
אם גבר יעלה סרטון שהוא עם גופיה רוקד ובמהלך הריקוד ירים את הידיים, את תיגעלי?
האם תעלי שאלה על זה?
את טוענת שזה מביך להתגאות בעצמך ובשיער גוף שהוא דבר טבעי לגמרי,
אבל את מעלה שאלה, מבזבזת לפחות עשרים דקות מחייך על חבורת נשים שאוהבות את עצמן ובוחרות שלא לגלח (החלטה לגיטימית לגמרי, ממתי נשים מחויבות להוריד שיער?)
מדברת על כמה שזה מביך מגעיל ובלה בלה בלה,
ובסוף מבקשת שיתייחסו אליך בכבוד.
את עדין מאמינה שהן המביכות בסיפור?
למה כל כך חשוב לך להבהיר לבנות ששיער זה מגעיל?
מה הדחף העצום הזה להוריד ביטחון לאנשים?
אה סליחה, אז מעכשיו כל אישה שבוחרת לא לגלח את בית השחי שלה תהיה מחוייבת לא להרים ידיים, כי זה מגעיל אותך, וזה כבר פשע.
הדעה שלך מגעילה אותי, הצורת חשיבה שלך והיחס שלך כלפי החלטות של נשים.
אני עדין לא ביקשתי ממך לא להביע אותה בציבור.
קצת, קצת אהבה עצמית, רואים שחסר לך.
קודם כל, "אל תתפלאו שהרבה גברים לא רוצים אתכן" חחח המחשבה שלך שהן פועלות בשביל אהבה ותשומת לב מגברים שגויה ומגוחכת.
"למה כולם צריכים לראות את זה" רגע רגע,
אם גבר יעלה סרטון שהוא עם גופיה רוקד ובמהלך הריקוד ירים את הידיים, את תיגעלי?
האם תעלי שאלה על זה?
את טוענת שזה מביך להתגאות בעצמך ובשיער גוף שהוא דבר טבעי לגמרי,
אבל את מעלה שאלה, מבזבזת לפחות עשרים דקות מחייך על חבורת נשים שאוהבות את עצמן ובוחרות שלא לגלח (החלטה לגיטימית לגמרי, ממתי נשים מחויבות להוריד שיער?)
מדברת על כמה שזה מביך מגעיל ובלה בלה בלה,
ובסוף מבקשת שיתייחסו אליך בכבוד.
את עדין מאמינה שהן המביכות בסיפור?
למה כל כך חשוב לך להבהיר לבנות ששיער זה מגעיל?
מה הדחף העצום הזה להוריד ביטחון לאנשים?
אה סליחה, אז מעכשיו כל אישה שבוחרת לא לגלח את בית השחי שלה תהיה מחוייבת לא להרים ידיים, כי זה מגעיל אותך, וזה כבר פשע.
הדעה שלך מגעילה אותי, הצורת חשיבה שלך והיחס שלך כלפי החלטות של נשים.
אני עדין לא ביקשתי ממך לא להביע אותה בציבור.
קצת, קצת אהבה עצמית, רואים שחסר לך.
שואל השאלה:
גברת chiara
אני לא חושבת שזה בושה לא להוריד את השיער בבית שחי ולא אמרתי שזה מגעיל אל תכניסי לי מילים לפה שכל אחת תעשה מה שבא לה עם הגוף שלה אני חושבת שזה מביך לעלות את עצמך ברשת מול כולם ולהתגאות שיש לך שערות בבית שחי כאילו זה מעניין מישהו ולדחוף את זה למצלמה אני לא מנסה להוריד את הביטחון לאף אחת ואני אמרתי עובדה לרוב הגברים באמת יפריע לצאת עם מישהי שיש לה שיער גוף לי אישית אין בעיה עם זה אני מכבדת כל אחת שתעשה מה שטוב לה זה הכל את לא צריכה לצאת עליי בגלל זה זאת דעתי האישית
גברת chiara
אני לא חושבת שזה בושה לא להוריד את השיער בבית שחי ולא אמרתי שזה מגעיל אל תכניסי לי מילים לפה שכל אחת תעשה מה שבא לה עם הגוף שלה אני חושבת שזה מביך לעלות את עצמך ברשת מול כולם ולהתגאות שיש לך שערות בבית שחי כאילו זה מעניין מישהו ולדחוף את זה למצלמה אני לא מנסה להוריד את הביטחון לאף אחת ואני אמרתי עובדה לרוב הגברים באמת יפריע לצאת עם מישהי שיש לה שיער גוף לי אישית אין בעיה עם זה אני מכבדת כל אחת שתעשה מה שטוב לה זה הכל את לא צריכה לצאת עליי בגלל זה זאת דעתי האישית
אנונימית
אז מזל שאת לא זאת שמחליטה מי רשאי להעלות את עצמו לרשת.
לכל אחד יש את הזכות הבסיסית להעלות את עצמו לאינטרנט ולרשתות חברתיות,
וכמה שיערות באיזורים בגוף לא אמורות כל כך להגעיל אותך.
כמו שכתבו פה אף אחד לא מכריח אותך לצפות בסרטון, את מוזמנת לחסום או לגלול.
ושוב את מנגנת על ה"עובדה" שרוב הגברים לא נמשכים לבנות עם שיער בבית שחי ללא סיבה הגיונית.
מעולם לא ראיתי בחורה, פמינסטית או לא עם שיער בבית שחי שואלת את דעת הקהל האם גברים ירצו אותה.
אני מבינה שקשה לך להעלות על הדעת שיש נשים שאוהבות את עצמן ולא צריכות את האישור הזה מגברים שהן נראות טוב, אבל הן קיימות, כן כן.
בבקשה תתעסקי בעצמך, רק מקריאה של הדעה שלך נראה שאת גם צריכה לעבוד על הביטחון שלך.
לכל אחד יש את הזכות הבסיסית להעלות את עצמו לאינטרנט ולרשתות חברתיות,
וכמה שיערות באיזורים בגוף לא אמורות כל כך להגעיל אותך.
כמו שכתבו פה אף אחד לא מכריח אותך לצפות בסרטון, את מוזמנת לחסום או לגלול.
ושוב את מנגנת על ה"עובדה" שרוב הגברים לא נמשכים לבנות עם שיער בבית שחי ללא סיבה הגיונית.
מעולם לא ראיתי בחורה, פמינסטית או לא עם שיער בבית שחי שואלת את דעת הקהל האם גברים ירצו אותה.
אני מבינה שקשה לך להעלות על הדעת שיש נשים שאוהבות את עצמן ולא צריכות את האישור הזה מגברים שהן נראות טוב, אבל הן קיימות, כן כן.
בבקשה תתעסקי בעצמך, רק מקריאה של הדעה שלך נראה שאת גם צריכה לעבוד על הביטחון שלך.
למה את תוקפת את שואלת השאלה במקום להביע את דעתך ולהתנדף למרחבי הרשת? יש כאלה שחושבים שזה מגעיל ודוחה ומן הסתם יש כאלה שמצדדים בזה, בכל אופן התגובה שלך לא לעניין
שואל השאלה:
אני לא מחליטה מי רשאי לעלות אבל אני אומרת רק את דעתי ועוד הרבה אנשים חושבים ככה וזה לא שזה מגעיל אותי זה פשוט מטומטם להבליט בכוונה שכולם ייראו "אוי תיראו אותי אני לא מגלחת ואני גאה בזה" מביך כלכך אבל סבבה בעיה שלהן ותתחילי ללמוד לקבל דעות שונות משלך פמיניסטית יקרה, תודה ויום טוב
אני לא מחליטה מי רשאי לעלות אבל אני אומרת רק את דעתי ועוד הרבה אנשים חושבים ככה וזה לא שזה מגעיל אותי זה פשוט מטומטם להבליט בכוונה שכולם ייראו "אוי תיראו אותי אני לא מגלחת ואני גאה בזה" מביך כלכך אבל סבבה בעיה שלהן ותתחילי ללמוד לקבל דעות שונות משלך פמיניסטית יקרה, תודה ויום טוב
אנונימית
שואל השאלה:
באזז
עזוב אותה קשה לה להתמודד עם עובדות אני רוצה לראות גבר שלא שופט מישהי ונרתע מבחורה עם שיערות בבית שחי ושיערות ברגליים רק תראה לי גבר כזה שלא יעקם פרצוף כשהוא ייראה בחורה כזאת שלא מגלחת שוב אני אומרת לי אין בעיה עם זה אני מדברת על הגברים להם זה מפריע
באזז
עזוב אותה קשה לה להתמודד עם עובדות אני רוצה לראות גבר שלא שופט מישהי ונרתע מבחורה עם שיערות בבית שחי ושיערות ברגליים רק תראה לי גבר כזה שלא יעקם פרצוף כשהוא ייראה בחורה כזאת שלא מגלחת שוב אני אומרת לי אין בעיה עם זה אני מדברת על הגברים להם זה מפריע
אנונימית
האמת אני מסכימה
זה די מגעיל ואף על פי שאני פמיניסטית עדיין צריך לטפח את הגוף. והשיערות האלה מסריחותת איףף
זה די מגעיל ואף על פי שאני פמיניסטית עדיין צריך לטפח את הגוף. והשיערות האלה מסריחותת איףף
אנונימית
שזה מגעיל ועלוב שזה התנהגות של בן אדם.
תראי אותן בנות גם לא רוצות אותם
קשה לך שיש בנות עם ביטחון עצמי אז תתמודדי
שיעשו מה שהו רוצות עזבי אותן בשקט
קשה לך שיש בנות עם ביטחון עצמי אז תתמודדי
שיעשו מה שהו רוצות עזבי אותן בשקט
מלכות
שיעשו מה שהן רוצות
מגעיל אתכם אל תסתכלו
מגעיל אתכם אל תסתכלו
מסכימה בדעה שלך
מתי תקפתי את שואלת השאלה?
אני חושבת שזה די ברור ממה שכתבתי מה דעתי בנושא, נשים צריכות לעשות את מה שהן אוהבות, וכל עוד אנחנו לא חיים בדיקטטורה אין סיבה שאישה לא תעלה סרטון שלה, גם אם יהיו כמה שיערות ברקע, זה לא מה שיהרוג את הדור.
התגובה שלי בהחלט לעניין, הבעתי את דעתי.
שואלת השאלה, יקירתי,
אני ממליצה לך להפסיק לנסות להיות הנציגה של העם הגברי בישראל ולהביע זלזול וחוסר כבוד כלפי נשים שלא עשו לך דבר.
אם את מרגישה כל כך רע עם העובדה שיש אנשים עם שיער גוף שבוחרים לא להוריד אותו, הבעיה היא בך.
יום טוב.
אני חושבת שזה די ברור ממה שכתבתי מה דעתי בנושא, נשים צריכות לעשות את מה שהן אוהבות, וכל עוד אנחנו לא חיים בדיקטטורה אין סיבה שאישה לא תעלה סרטון שלה, גם אם יהיו כמה שיערות ברקע, זה לא מה שיהרוג את הדור.
התגובה שלי בהחלט לעניין, הבעתי את דעתי.
שואלת השאלה, יקירתי,
אני ממליצה לך להפסיק לנסות להיות הנציגה של העם הגברי בישראל ולהביע זלזול וחוסר כבוד כלפי נשים שלא עשו לך דבר.
אם את מרגישה כל כך רע עם העובדה שיש אנשים עם שיער גוף שבוחרים לא להוריד אותו, הבעיה היא בך.
יום טוב.
זה ממש לא מגעיל לדעתי.
שכל אחת תעשה מה שטוב לה
אם היא רוצה לא לגלח ולהראות את זה שתעשה.
זה לא מגעיל אותי אישית ולדעתי את סתם עושה דרמה.
בואו נראה לאיזה מינוסים נגיע
שכל אחת תעשה מה שטוב לה
אם היא רוצה לא לגלח ולהראות את זה שתעשה.
זה לא מגעיל אותי אישית ולדעתי את סתם עושה דרמה.
בואו נראה לאיזה מינוסים נגיע
שערות בבית שחי זה לא נעים ל2 המינים.
לדעתי הן לא באמת פמיניסטיות
אני מאמינה שפמניזם חשוב כי בכל זאת בגלל זה יש לנשים זכויות
אבל אני חושבת כמוך
אם הן רוצות להשאיר את השיער יאללה שילכו על זה, אבל זה די צבוע להראות במדיה. כי כאילו הן עושות את זה כדי להראות ו"להשוויץ". זה לפי דעתי אמור להיות טבעי ורגיל וכל אחד ההחלטה שלו.
שיגידו אם הן רוצות מדליה רק
אבל אני חושבת כמוך
אם הן רוצות להשאיר את השיער יאללה שילכו על זה, אבל זה די צבוע להראות במדיה. כי כאילו הן עושות את זה כדי להראות ו"להשוויץ". זה לפי דעתי אמור להיות טבעי ורגיל וכל אחד ההחלטה שלו.
שיגידו אם הן רוצות מדליה רק
אנונימית
שיעשו מה שירצו, מי את שתקבעי? מי את שתגידי שגברים לא ירצו אותן? יש להן את הזכות לעשות מה שירצו, מפריע לכם? תדפדפו הלאה. אין לך גברת אנונימית או לכל אדם אחר להעביר עליהן ביקורת.
תדאגו לתחת שלכם ולא שלהן.
תדאגו לתחת שלכם ולא שלהן.
לא אכפת לי כל כך...
מראות "בכוונה" את השערות בבית שחי?
יש בית שחי ושם יש שערות וכשמרימים את היד רואים אותן
ממש הלם
יש בית שחי ושם יש שערות וכשמרימים את היד רואים אותן
ממש הלם
שאם זה בכוונה, הן מטומטמות שמתות לצומי. הן בדיוק מהנשים שלא יגלחו את הבית שחי רק כי איזה פמיניסטית אקטיביסטית אמרה שזה הופך אותה ליותר פמיניסטית.
מדינה חופשית יש להם את כל הזכויות בעולם לעשות מה שבא להם
אם לא בא להם לגלח וזה מה שעושה להם טוב אז לא את ולא אף אחד אחר יכול להגיד להם לא לעשות את זה או שאף גבר לא יתקרב אליהם
סתם לידע כללי אני מכירה פמיניסטית עם שערות בכל הגוף ויש לה חבר כבר שנה וחצי.
שערות בגוף זה טבעי, אנחנו נולדים איתם, וזה שהחלטתם שזה לא טבעי ובנות צריכות לגלח את עצמם או לעשות שעווה ולייזר כדי להיות חלק ממודל היופי בחברה לא אומר שזה נכון..
בנות כאלה עם שיער גוף שעושות מה שבא להם ולא דופקות חשבון על "מה יגידו עליי" ו"איך יסתכלו עליי" אלה לדעתי הבנות הכי יפות
אם לא בא להם לגלח וזה מה שעושה להם טוב אז לא את ולא אף אחד אחר יכול להגיד להם לא לעשות את זה או שאף גבר לא יתקרב אליהם
סתם לידע כללי אני מכירה פמיניסטית עם שערות בכל הגוף ויש לה חבר כבר שנה וחצי.
שערות בגוף זה טבעי, אנחנו נולדים איתם, וזה שהחלטתם שזה לא טבעי ובנות צריכות לגלח את עצמם או לעשות שעווה ולייזר כדי להיות חלק ממודל היופי בחברה לא אומר שזה נכון..
בנות כאלה עם שיער גוף שעושות מה שבא להם ולא דופקות חשבון על "מה יגידו עליי" ו"איך יסתכלו עליי" אלה לדעתי הבנות הכי יפות
מהה מגעיל בזהה אזז ראית קצת שיער מהה כברר קרהה שכל אחתת תעשה מהה שבא להה
אם גברים ירימו את הידיים ויראו שיער בבית שחי, מישהו יגיד על זה איכס?
לא, נכון? אז למה שבחורה לא תוכל גם?
זה לא אומר שאת באופן אישי צריכה לעשות את זה, וזה שאני תומכת שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה לא אומר שאני בהכרח אעשה את זה
שורה תחתונה שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה כמובן כל עוד זה לא פוגע באף אחד, מי שלא נוח לו שלא יסתכל או שיגלול הלאה בפוסטים
לא, נכון? אז למה שבחורה לא תוכל גם?
זה לא אומר שאת באופן אישי צריכה לעשות את זה, וזה שאני תומכת שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה לא אומר שאני בהכרח אעשה את זה
שורה תחתונה שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה כמובן כל עוד זה לא פוגע באף אחד, מי שלא נוח לו שלא יסתכל או שיגלול הלאה בפוסטים
ואם בן יצלם את השיער שלו את לא תאמרי כלום נכון?
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה, אני מורידה שיער גוף מרצוני החופשי.
תתעסקי בחיים שלך ואם לא נאה לך תעבירי סרטון הלאה.
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה, אני מורידה שיער גוף מרצוני החופשי.
תתעסקי בחיים שלך ואם לא נאה לך תעבירי סרטון הלאה.
אנונימית
^זה שזה לא מגעיל אצל גבר לא אומר שזה גם לא מגעיל אצל בחורה.
^זכותה לצלם, מגעיל אותך? תעביר/י הלאה. לא יקרה כלום.
אנונימית
הן לא מיוחדות
מה אכפת לי נו באמת מה חסר לי בעיות שזה מה שמפריע לי בחיים
סתומות הן
שיעשו מה שבא להן לא אכפת לי כל עוד זה לא פוגע בסביבה של מישהו או במישהו
אם זה מגעיל אותכם פשוט תעבירו סרטון אף אחד לא הכריח אותכם להסתכל לשם
אם זה מגעיל אותכם פשוט תעבירו סרטון אף אחד לא הכריח אותכם להסתכל לשם
את באמת חושבת שאם תגידי מה בנים מעדיפים בנות ישנו את עצמן כדאי לרצות בנים? את מביכה, ואת כלכך פחדנית שאפילו אין לך אומץ שלא לשאול מאנונימי, תעמדי מאחורי הדעות שלך ואל תתחבאי.
"זו דעתי אל תצאו עליי" ברצינות? השאלה הזאת פוגענית ומבזה נשים מכולכך הרבה סיבות ואת מצפה ש"לא יצאו עלייך"?
טוב תיראי, אני לא רואה טעם להתווכח איתך על זה כי לרדת לרמות של לבזות אחרים בגלל שיער גוף כמו שעשית בשאלה פשוט פתאטי בעייני והתשובות האחרות כאן די עושות את העבודה.
תתעסקי בעצמך ותוציאי את העיינים שלך מאחרות, מביכה.
עריכה: ראיצי עכשיו עוד כמה מהתשובות כאן, ואני בטוחה שכשאישה שמגלחת את עצמה מרימה ידיים ומראה אצ זה בכוונה אף אחד לא נותן לזה חשיבות, ותתכחשו לזה כמה שתרצו אבל זה חא משנה כי זאת עובדה.
שבחורה מעלה סרטון שלה מרימה ידיים שהיא מגולחת, הצגובות לא עוסקות בזה, אבל שאישה לא מגולחת עושה את זה, היא אוטומטית "מוזנחת" וכו'.
וזאת אגב הוכחה לצביעות של כולכם.
"זו דעתי אל תצאו עליי" ברצינות? השאלה הזאת פוגענית ומבזה נשים מכולכך הרבה סיבות ואת מצפה ש"לא יצאו עלייך"?
טוב תיראי, אני לא רואה טעם להתווכח איתך על זה כי לרדת לרמות של לבזות אחרים בגלל שיער גוף כמו שעשית בשאלה פשוט פתאטי בעייני והתשובות האחרות כאן די עושות את העבודה.
תתעסקי בעצמך ותוציאי את העיינים שלך מאחרות, מביכה.
עריכה: ראיצי עכשיו עוד כמה מהתשובות כאן, ואני בטוחה שכשאישה שמגלחת את עצמה מרימה ידיים ומראה אצ זה בכוונה אף אחד לא נותן לזה חשיבות, ותתכחשו לזה כמה שתרצו אבל זה חא משנה כי זאת עובדה.
שבחורה מעלה סרטון שלה מרימה ידיים שהיא מגולחת, הצגובות לא עוסקות בזה, אבל שאישה לא מגולחת עושה את זה, היא אוטומטית "מוזנחת" וכו'.
וזאת אגב הוכחה לצביעות של כולכם.
"אני מדברת בלשון הגברים שלרובם זה מפריע"
אוקיי אז זה מפריע להם אז הן עכשיו יורידו כדי לרצות אותם? אוי נו באמת. לא נאה לך בעיניים לראות תעבירי סרטון הלאה במקום להתעסק בגוף *שלהן*.
אוקיי אז זה מפריע להם אז הן עכשיו יורידו כדי לרצות אותם? אוי נו באמת. לא נאה לך בעיניים לראות תעבירי סרטון הלאה במקום להתעסק בגוף *שלהן*.
אנונימית
לול אמרתי לה מה לעשות? שתצלם את הבית שחי השעיר שלה בכיף. אני לא אגיד לאף אחד מה להעלאות ומה לא
להעלות*
אנונימית
מחפשות צומי אבל שיעשו מה שבא להן
מה זה משנה לך אבל?
אם מישהו לא נמשך זה בסדר אבל זה לא אומר שאין להן זכות להראות את הגוף שלהן בצורה שהן רוצות
תמיד אומרים הגוף שלך הבחירה שלך עד שזה משהו שלא מקובל בחברה
תתעסקי בעניינים שלך
אם מישהו לא נמשך זה בסדר אבל זה לא אומר שאין להן זכות להראות את הגוף שלהן בצורה שהן רוצות
תמיד אומרים הגוף שלך הבחירה שלך עד שזה משהו שלא מקובל בחברה
תתעסקי בעניינים שלך
אנונימית
מדהים לדעתי
אין בזה שום דבר מגעיל או מביך בדיוק כמו שאין שום דבר מגעיל או מביך כשבנים לא מגלחים
גם אין סיבה להסתיר את זה, חוץ מזה שהרעיון הוא לא להתגאות בזה אלא להעלות את המודעות
אין בזה שום דבר מגעיל או מביך בדיוק כמו שאין שום דבר מגעיל או מביך כשבנים לא מגלחים
גם אין סיבה להסתיר את זה, חוץ מזה שהרעיון הוא לא להתגאות בזה אלא להעלות את המודעות
מה ככ שורף לך?
את מקנאה כי להן יש אומץ לעשות מה שבראש שלהן ולך לא?
מי שרוצה תוריד שיער ומי שלא, לא.
תתעסקי בגוף שלך אם משעמם לך ולא בגוף של בנות אחרות. הן לא מורידות שיער בשביל לרצות מישהו אחר.
אבל אם ככ שורף לך תעבירי סרטון הלאה נשמתי היקרה.
את מקנאה כי להן יש אומץ לעשות מה שבראש שלהן ולך לא?
מי שרוצה תוריד שיער ומי שלא, לא.
תתעסקי בגוף שלך אם משעמם לך ולא בגוף של בנות אחרות. הן לא מורידות שיער בשביל לרצות מישהו אחר.
אבל אם ככ שורף לך תעבירי סרטון הלאה נשמתי היקרה.
אנונימית
אולי במקום לרשום מגילת אסתר על כמה שיער של בנות מפריע לך ולהעביר עליהן ביקרות שגם ככה הן לא מתייחסות עלייך פשוט אל תסתכלי על זה? חשבת על זה?
אנונימית
שואלת השאלה, אני מקווה שראית את התשובה הראשונה שכתבתי, בכול מקרה אשמח להמשיך לדון איתך על זה בפרטי ולהבין למה זה מפריע לך ועוד.
אם את מעוניינת תשלחי הודעה כדאי שנוכל להמשיך לדבר על זה.
אם את מעוניינת תשלחי הודעה כדאי שנוכל להמשיך לדבר על זה.
שיעשו מה שבא להן.
זה מטומטם להגיד "אבל למה כולם צריכים לראות את זה?" כי הם לא, אפשר לחסום.
הטענה ש"גברים לא רוצים אתכן בגלל זה"
לא תופסת כי אף אחת לא עושה את זה בשביל למשוך גברים, תתפלאו גברים אבל לא כל העולם סובב סביבכם.
ודבר אחרון, להגיד "שיפסיקו זה מביך" לא יגרום להם להפסיק מהסיבה הפשוטה שלא אכפת להם ממה את חושבת.
זה מטומטם להגיד "אבל למה כולם צריכים לראות את זה?" כי הם לא, אפשר לחסום.
הטענה ש"גברים לא רוצים אתכן בגלל זה"
לא תופסת כי אף אחת לא עושה את זה בשביל למשוך גברים, תתפלאו גברים אבל לא כל העולם סובב סביבכם.
ודבר אחרון, להגיד "שיפסיקו זה מביך" לא יגרום להם להפסיק מהסיבה הפשוטה שלא אכפת להם ממה את חושבת.
מאמי קודם כל תלמדי לכתוב אחר כך דברי איתי על פמיניזם^^^^^^
אנונימית
איכ אנשים שרוקדים מול מצלמה
למה לצלם את שיער בית השחי הטבעי שלנו, שנועד להגן על העור שלנו, והסרתו עלולה לגרום לנזקים בריאותיים, זה מעשה בזוי ומעורר פרובוקציה ? זה נשמע לי דבר כל כך מזעזע לומר.
אני רוצה תשובה למה זה דבר שמעורר פרובוקציה ?!!!?!!!?!**&^&$&*#)
זכותכם לחשוב שזה מגעיל, אני מבינה, אתם בני אדם, חיה עדרית מאוד.
גם אם תהיה מוסכמה חברתית נוראית שעלולה לפגוע בבריאות שלכם ואין שום סיבה הגיונית לבצע אותה חוץ מי זה שזו המוסכמה החברתית אתם כנראה תעשו אותה.
אך אם זאת, אין לכם זכות להחליט שלצלם את השיער שלנו זה מעשה לא ראוי. אם אתם נגעלים כל כך אז אל תסתכלו על זה . אתם יכולים להחליט לא לצאת עם מישהי כזאת, כי אתם יכולים להחליט לפסול מישהי על כל מה שתרצו זה עניין שלכם. אך לעשות לאישה כזאת שיימינג זה מזעזע.
שואלת השאלה, את אומרת שזכותה לא להוריד את השיער, אבל את לא מעוניינת שהיא תצלם אותו, אז את טוענת שאם אישה כזאת רוצה להצטלם אסור שיראו את הבית שחי שלה ? אם היא רוצה להצטלם היא חייבת להסתיר אותו ? את פשוט בושה.
דווקא בגלל זה, מי שמצלמת אותו עושה מעשה מבורך, ועוזרת להמון בנות שלא יכלות להוריד את השיער/לא רוצות להוריד להרגיש יותר טוב עם עצמן ולא להתבייש או לא ללכת למקומות מסויימים רק בגלל שיש להן שיער בבית שחי.
אני רוצה תשובה למה זה דבר שמעורר פרובוקציה ?!!!?!!!?!**&^&$&*#)
זכותכם לחשוב שזה מגעיל, אני מבינה, אתם בני אדם, חיה עדרית מאוד.
גם אם תהיה מוסכמה חברתית נוראית שעלולה לפגוע בבריאות שלכם ואין שום סיבה הגיונית לבצע אותה חוץ מי זה שזו המוסכמה החברתית אתם כנראה תעשו אותה.
אך אם זאת, אין לכם זכות להחליט שלצלם את השיער שלנו זה מעשה לא ראוי. אם אתם נגעלים כל כך אז אל תסתכלו על זה . אתם יכולים להחליט לא לצאת עם מישהי כזאת, כי אתם יכולים להחליט לפסול מישהי על כל מה שתרצו זה עניין שלכם. אך לעשות לאישה כזאת שיימינג זה מזעזע.
שואלת השאלה, את אומרת שזכותה לא להוריד את השיער, אבל את לא מעוניינת שהיא תצלם אותו, אז את טוענת שאם אישה כזאת רוצה להצטלם אסור שיראו את הבית שחי שלה ? אם היא רוצה להצטלם היא חייבת להסתיר אותו ? את פשוט בושה.
דווקא בגלל זה, מי שמצלמת אותו עושה מעשה מבורך, ועוזרת להמון בנות שלא יכלות להוריד את השיער/לא רוצות להוריד להרגיש יותר טוב עם עצמן ולא להתבייש או לא ללכת למקומות מסויימים רק בגלל שיש להן שיער בבית שחי.
אנונימית
הזויות בעיניי
אנונימית
הזויות בעיניי
אנונימית
^ אבל היא אמרה על אלה שמראות בכוונה, שכאילו מנסות להראות כמה שהן פמיניסטיות וכמעט כזה להשוויץ...
שיהיה להן לבריאות , אף אחד/ת לא חייב/ת לגלח את השחי
אפשר להיות יפים/יפות גם עם שיערות בבית השחי , אבל ממליץ לשים מלא דאודורט כי בית שחי שעיר ופעילות לא הולך טוב מבחינת מים.
אפשר להיות יפים/יפות גם עם שיערות בבית השחי , אבל ממליץ לשים מלא דאודורט כי בית שחי שעיר ופעילות לא הולך טוב מבחינת מים.
שיהיה להן לבריאות , אף אחד/ת לא חייב/ת לגלח את השחי
אפשר להיות יפים/יפות גם עם שיערות בבית השחי , אבל ממליץ לשים מלא דאודורט כי בית שחי שעיר ופעילות לא הולך טוב מבחינת מים.
אפשר להיות יפים/יפות גם עם שיערות בבית השחי , אבל ממליץ לשים מלא דאודורט כי בית שחי שעיר ופעילות לא הולך טוב מבחינת מים.