5 תשובות
השגיאות אמורות להיות רשומות בvs( אם את משתמשת, אם לא אז כדאי)

בכל מקרה לא בדקתי עד הסוף אבל שימי לב להגדרה של המערך, אין טעם בnew int
מה קורה כשאת מריצה? יוצא לא ממוין? עף? למה לא להיכנס עם דיבאגר ולרוץ סינגל-סטפ ולראות איפה קורה משהו שלא ציפית לו?
שואל השאלה:
כתבתי את השאלה אחרי שבדקתי כמה פעמים את התוכנית. המערך יוצא לא ממויין.
אנונימית
תכתבי מה יוצא
שואל השאלה:
תודה הסתדרתי :)
אנונימית