12 תשובות
לא
מה.
נכון שאתה צריך לסתום את הפה ולהשיג חיים
כן זה בדיוק ההגדרה כי כמובן כל מי שאוהב אנימה הוא גם ילד סנטר אשכנזי וגם שונא את ביבי כי זה נורא קשור אחד לשני איך לא
לא קרוב..
אני ממש לא כזאת ( האנימה בתמונה מהממת)
זה התדמית שנוצרה להם אבל יש גם מלא מזרחים אני אישית מכירה לפחות 3 כאלו שהם לא
מה קשור
לא מה הקשר בכלל אחד לשני
לא..
לא חח
באותו הנושא: