3 תשובות
שלום, אני רוצה לתת לתת הודעה מוקדמת לעזיבה שלי מהעבודה. תודה
כמובן בצורה יותר מפורטת אבל זה הרעיון
פשוט ככה, שאת רוצה להתפטר את לא חייבת לו סיבות
שואל השאלה:
תודה 3>>
אנונימית