4 תשובות
הבנתי שאני והיא לא מתאימים. הבנתי שמגיע לי מישהי יותר טובה.
אנונימי
לחשוב שהכל זה לטובה, יש סיבות מספיק טובות ללמה נפרדתם זה לא קרה סתם, תפתחי לדברים חדשים, אנשים חדשים זה יעזור לך לשכוח מזה ואף פעם אל תחשבי שזה בגללך או תאשימי את עצמך במה שקרה ;)
עוד לא התגברתי
אבל הצלחתי לשים את זה בצד. להיות מרוכזת בחיים ובמה שקיים ולא להתרכז במה שמת. את פשוט ממשיכה לחיות למרות הכל וגם אם כואב זה מפסיק ונחלש ואת מרגישה טוב שוב
אבל הצלחתי לשים את זה בצד. להיות מרוכזת בחיים ובמה שקיים ולא להתרכז במה שמת. את פשוט ממשיכה לחיות למרות הכל וגם אם כואב זה מפסיק ונחלש ואת מרגישה טוב שוב
אנונימית
צריך להבין שלא כל העולם מתחיל ונגמר בו.יש עוד מלא בנים שווים להכיר. ופשוט מאוד תני לזמן לעשות את שלו וכמובן ללכת להכיר מישו אחר
באותו הנושא: