13 תשובות
מלחמת העולם השנייה הגרמנים התחילו לאחר שהפסידו בראשונה. החמישית לא הייתה ונקווה שגם לא תיהיה:)
יש לי שאלה אחת.
את סתומה או שאין לך שכל?
את סתומה או שאין לך שכל?
את החמישית התחילו אומת האש
השנייה היטלר
החמישית נדע בקרוב❤❤❤❤❤
החמישית נדע בקרוב❤❤❤❤❤
את השניה גרמניה התחילה
והחמישית נצתרך לגלות בעתיד
והחמישית נצתרך לגלות בעתיד
אין אפילו מלחמת עולם שלישית את רוצה שתיהיה שנייה
שואל השאלה:
אנונימיהו
שניהם
אנונימיהו
שניהם
אנונימית
החמישית נורווגיה הקזבילקונית עקב סכסוכים עם האימפריה האיטלקית ובעיות ופירוק האיחוד האירופי.
סתם נו מה את רצינית
סתם נו מה את רצינית
אנונימי
תאנוס ודארקסייד
היטלר וארדואן.
היטלר גוניור
ח אהבתי ^
שבעת היבשות חיו בהרמוניה, עד שגרמניה החליטה לתקוף
באותו הנושא: