13 תשובות
מלחמת העולם השנייה הגרמנים התחילו לאחר שהפסידו בראשונה. החמישית לא הייתה ונקווה שגם לא תיהיה:)
יש לי שאלה אחת.
את סתומה או שאין לך שכל?
את החמישית התחילו אומת האש
השנייה היטלר
החמישית נדע בקרוב❤❤❤❤❤
את השניה גרמניה התחילה
והחמישית נצתרך לגלות בעתיד
אין אפילו מלחמת עולם שלישית את רוצה שתיהיה שנייה
שואל השאלה:
אנונימיהו
שניהם
אנונימית
החמישית נורווגיה הקזבילקונית עקב סכסוכים עם האימפריה האיטלקית ובעיות ופירוק האיחוד האירופי.
סתם נו מה את רצינית
אנונימי
תאנוס ודארקסייד
היטלר וארדואן.
היטלר גוניור
ח אהבתי ^
שבעת היבשות חיו בהרמוניה, עד שגרמניה החליטה לתקוף