8 תשובות
cw, כל מיני סדרות בעיקר יומני הערפד
לדעתי cw קל, הפלאש , החץ
cw ברור
שואל השאלה:
וואלה, הייתי בטוח שתבחרו נטפליקס בגלל סטרנגר טינגס או לוציפר, למה בחרתם את cw כאילו בגלל איזו סדרה?
נ.ב אני גם מעדיף cw בגלל המאה, יקום דיסי וריברדייל אבל לוציפר זה הסדרה הכי טובה שקיימת בנטפליקס וסטרנגר טינגס אני אוהב אבל לא ממש אבל ממש הרבה מתים על זה...
כי לוציפר וסטריינג'ר ת'ינגס אלה רק שתי סדרות ובcw יש את יומני הערפד, יקום החץ, ריברדייל, המאה ועוד כל מיני
שתיהן גרועות