התחברות הרשמה

בנים 22 הבדל סמ בגובה זה הרבה בשבילכם או בסדר?(בזוגיות)

17 במרץ 2021, 23:21
גביהההבדליםמערכת יחסיםהתאהבות    
6 תשובות
זה סבבה לגמרי לדעתח
אנונימיהו
אממ כן
I
Itamar $
כן
אנונימי
זה אחלה
B
Barry allen
שואל השאלה:
הוא
אנונימית
מי הגבוה.ה?
אנונימיהו
באותו הנושא:
בנים- איזה גובה בשבילכם זה בת נמוכה?
10 סמ " הבדל בגובה רואים הרבה הבדל?
גובה 1.62 לעומת 1.78 רואים הרבה הבדל?
מישהי 1.62 ליד מישהי 1.53 רואים הרבה הבדל בגובה?
בנות, כמה הייתן רוצות הבדל גובה של הבן זוג שלכם?
האם 25 ס"מ הבדל בגבהים זה הרבה?
בנים בת בגובה 1.54 או בת בגובה 1.62 למרות שזה לא הבדל עצום
176 ס"מ גובה זה הרבה בשביל ילד בן 13?
1.55 ליד 1.62 רואים הרבה הבדל בגובה?
1.64 ליד 1.7 רואים הרבה הרבה הבדל בגובה?
הבדל של 12 סמ" בגובה רואים הרבה הבדל?