12 תשובות
עשית לי חשק ללכת לראות עוד פעם איזה נוסטלגיהה
שואל השאלה:
יאא איזה עונה את הכי אוהבת?
אנונימית
קשה לי להחליט בין הראשונה לשנייה אני חושבת אבל שהשנייה כי היא באמת הייתה הכי כזה תפנית בעלילה והכל פתאום הסתדר
שואל השאלה:
כל כך אבל תאמת אני ממש אהבתי את העונה השלישית אומנם קצת הרגיש שמשכו את הסדרה אבל עדיין היא הייתה מושלמתת
אנונימית
כןכןכן
לוטאו אמאלה הם הלב שלי הם מושלמים מאוהבת בהם
שואל השאלה:
כל כךך!!!!
אנונימית
לוטאו אמאלה איפה השאלה
לוטאו זוג צפוי מידי והם גם טוקסיק
וואי אני כבר לא כל כך זוכרת אבל ממש אהבת את סימון ואמבר
בכללי לונה וסיימון אבל סימבר יותר יפים מלוטאו
שואל השאלה:
וואי ממש לאא
אנונימית