תשובה אחת
תעבירי אוצה שמאלה, וזה נכנס לארכיון.
זה כמו ווצאפ עם תלחצי על הצאט יהיה לך אפשרות.
וכן עדין אפשר לקבל ממנו הודעות
זה כמו ווצאפ עם תלחצי על הצאט יהיה לך אפשרות.
וכן עדין אפשר לקבל ממנו הודעות
באותו הנושא: