3 תשובות
יש לך אפשרות לשפר את זה?
וחוץ מזה הכל בסדר ,יש לך עוד סמסטר שבו את יכולה להתאמץ יותר ותביני גם איפה טעית ותלמדי מזה .
שואל השאלה:
^^זה מה שאני מתכננת (מועד ג' כי לא הלכתי לא' כי הייתי חולה)
אבל בנתיים יש לי את ה 86 המכוער הזה
והם לא יודעים מתי מועד ג יהיה אולי זה יהיה בכלל בקיץ
אז תנסי להשתפר וללמוד יותר ותצליחי .
וחוץ מזה 86 זה לא ציון מכוער ,הוא ציון יפה.
נכון זה לא כיף ששאר הציונים היו יפים אבל אל תייחסי חשיבות גדולה לציון הזה ,ההפך תשתפרי בגללו