3 תשובות
יש לך אפשרות לשפר את זה?
וחוץ מזה הכל בסדר ,יש לך עוד סמסטר שבו את יכולה להתאמץ יותר ותביני גם איפה טעית ותלמדי מזה .
וחוץ מזה הכל בסדר ,יש לך עוד סמסטר שבו את יכולה להתאמץ יותר ותביני גם איפה טעית ותלמדי מזה .
שואל השאלה:
^^זה מה שאני מתכננת (מועד ג' כי לא הלכתי לא' כי הייתי חולה)
אבל בנתיים יש לי את ה 86 המכוער הזה
והם לא יודעים מתי מועד ג יהיה אולי זה יהיה בכלל בקיץ
^^זה מה שאני מתכננת (מועד ג' כי לא הלכתי לא' כי הייתי חולה)
אבל בנתיים יש לי את ה 86 המכוער הזה
והם לא יודעים מתי מועד ג יהיה אולי זה יהיה בכלל בקיץ
אז תנסי להשתפר וללמוד יותר ותצליחי .
וחוץ מזה 86 זה לא ציון מכוער ,הוא ציון יפה.
נכון זה לא כיף ששאר הציונים היו יפים אבל אל תייחסי חשיבות גדולה לציון הזה ,ההפך תשתפרי בגללו
וחוץ מזה 86 זה לא ציון מכוער ,הוא ציון יפה.
נכון זה לא כיף ששאר הציונים היו יפים אבל אל תייחסי חשיבות גדולה לציון הזה ,ההפך תשתפרי בגללו
באותו הנושא: