6 תשובות
אולי את לא שלמה עם עצמך ורואה הזה ביקרות לשינוי לעצמך?
בכל מקרה אני לא פרופסור ולא באמת יודעת אבל אני יודעת להגיד לל להשתחרר מזה . אל תתני לאנשים ככ הרבה תשומת לב שיהיה לך איכפת מזה
תהני מהחיים ותלבשי מה שאת רוצה ותעשי מה שבאלך!
Snt
בדרכ זה ככה שהביטחון העצמי והדימוי העצמי של אותו בן אדם נמוך, יכול להיות שזה המצב ?
כי את אנושית
לא נולדים עם ביטחון. בונים אותו!
אנונימית
שואל השאלה:
-תודה על התגובות.. :)
כנראה אני באמת צריכה לשפר את הביטחון העצמי שלי.
אנונימית
מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם את צריכה עזרה בנושא :))
בגלל שזה נותן לך מבט על עצמך וחוץ מזה אף אחד לא רוצה שיראו אותו רע