6 תשובות
אולי את לא שלמה עם עצמך ורואה הזה ביקרות לשינוי לעצמך?
בכל מקרה אני לא פרופסור ולא באמת יודעת אבל אני יודעת להגיד לל להשתחרר מזה . אל תתני לאנשים ככ הרבה תשומת לב שיהיה לך איכפת מזה
תהני מהחיים ותלבשי מה שאת רוצה ותעשי מה שבאלך!
בכל מקרה אני לא פרופסור ולא באמת יודעת אבל אני יודעת להגיד לל להשתחרר מזה . אל תתני לאנשים ככ הרבה תשומת לב שיהיה לך איכפת מזה
תהני מהחיים ותלבשי מה שאת רוצה ותעשי מה שבאלך!
בדרכ זה ככה שהביטחון העצמי והדימוי העצמי של אותו בן אדם נמוך, יכול להיות שזה המצב ?
כי את אנושית
לא נולדים עם ביטחון. בונים אותו!
לא נולדים עם ביטחון. בונים אותו!
אנונימית
שואל השאלה:
-תודה על התגובות.. :)
כנראה אני באמת צריכה לשפר את הביטחון העצמי שלי.
-תודה על התגובות.. :)
כנראה אני באמת צריכה לשפר את הביטחון העצמי שלי.
אנונימית
מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם את צריכה עזרה בנושא :))
בגלל שזה נותן לך מבט על עצמך וחוץ מזה אף אחד לא רוצה שיראו אותו רע
באותו הנושא: