7 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אלך בכל מקאה זה יכול להחמיר את המצב כי אפילו שאני מקלידה כואב לי ?
זה עבודה על מהירות ולארוז מהר תוך זמן קצר
אנונימית
אם את חדשה שם אז הייתי הולך במקומך
אם לא אז תגידי שאת חולה ותוציאי אישור
כן זה יכול להחמיר, תנסי אולי ללכת אבל לא לעשות ככ הרבה עם אותה יד
או שתקחי חופש.
בכל מקרה בטח מחר יש לך חופש נכון? אז תנסי
ואם את רואה שזה מחמיר יותר, לכי גם לרופא
שואל השאלה:
זהו יש מלא אנשים הם לחוצים שם כל העובדים לעשות זריז
זה עבודה זמנית רק אתמול היופ ושבוע הבא
אנונימית
מה שאת מרגישה
לי היה ככה בימים הראשונים במפעל גם
שואל השאלה:
לא על תחושת סיוט ומהירות
פשוט בקושי להחזיר דברים אני מסוגלת וכואבות לי שניהם בכל תזוזה ואני מפחדת להחמיר כי אני זקוקה ל 2 הידיים
אנונימית
אם את חדשה שם תמיד בימים הראשונים בעבודות כאלה מרגישים סיוט
מתרגלים מאוד מהר
אם ממש זה לא אפשרי אז לבטל