התחברות
הרשמה
בשביל לעלות לרכבת צריך להתחסן ?
ובשביל עזריאלי צריך להתחסן ?
19 במרץ 2021, 09:46
חיסונים
קורונה
COVID 19
2 תשובות
לא ולא
ב
בלארג
לקניון אפשר להיכנס בלי חיסון
לגבי הרכבת אין לי שמץ,לא חושבת שחייב חיסון.
הקטנה של סטיפס
באותו הנושא:
חייב להתחסן בשביל ללכת לקניון ולהיכנס לחנויות וזה?
כל העדות צריכים להתחסן לשפעת או שיש כאלו שלא צריכים
אם מישהו מעל גיל 16 הוא חייב להתחסן בשביל ללכת לקניון?
שואל ברצינות, לא מתריס. באמת מתוך כוונה ללמוד. בשביל מה צריך מסכות אם כולם הולכים להתחסן?
צריך לשלם כסף בישביל להתחסן?
בשביל להגיע לפורום ברכבת, אני צריך לעלות על באר שבע מרכז, או צפון אוניברסיטה?
רק אני חושב שכל העניין הזה עם המוטציה זה חרטא רק בשביל לגרום לנו להתחסן?
האם אתה אהיה צריך להתחסן אם הייתי חולה בקורונה?
אתם חושבים שכדאי להתחסן בשביל שבקיץ אוכל ללכת/לטוס למקומות עם "דרכון ירוק"?
על איזו רכבת צריך לעלות בשביל קניון הזהב, לעצור בראשונים או משה דיין אני מאשקלון
עכשיו בשביל לעלות על רכבת צריך להזמין שובר, האם צריך לשלם גם מראש או שאפשר במכונות בתחנת הרכבת?