התחברות
הרשמה
למה אני לא מצליחה להפתח ככה גם לילדים מהבית ספר?
יש לי בבית אישיות כמו מקסין מג'יני וג'ורג'יה אבל כשאני מגיע לבית ספר אני שקטה .
אני פשוט רואה כמה חברים הפסדתי אם הייתי יכולה להיות אני .
19 במרץ 2021, 10:16
ביישנות
כיתה
2 תשובות
מבינה אותך גם אני ככה
כ
כן??
גם אני ככה וניסיתי מלא דברים ושום דבר לא עוזר לי
ח
חתול זה השחור החדש
באותו הנושא:
האקס שלי היה בול בשבילי והוא עשה לי סטנדרטים ככ גבוהים שגם עכשיו שהתחלתי לדבר עם אחרים אני לא מצליחה להפתח, מה עושים?
חוקיות הוצאת ילדים מהבית - לפי החוק, מותר להורים להעיף את הילדים מהבית לפני גיל 18?
רק אני לא מצליחה להבין איך היא יוצאת ככה מהבית??
קשה לי בצבא מבחינה חברתית. אני לא מצליחה להפתח. מה לעשות?
אני סגורה וביישנית איך להפתח ? בבית אני משתגעת ורוקדת מול המראה אבל בציבור או ליד חברים אני לא מצליחה להשתחרר עצות?
איך להפתח ולהתחבר לילדה שאני לא מכירה
אני לא מצליחה להפתח לעובדת סוציאלית שלי ב100% מה לעשות?
רק לי אין חברות ? הייתי רוצה להרחיב את המעגל החברתי שלי אבל אני סגורה לא מצליחה להפתח ולהיות אני מהפחד שלא יואהבו אותי
אני בת 18 ממש ביישנית וקשה לי להפתח לאנשים, אני ממש מנסה לשנות את זה כי לא טוב לי ככה קשה לי עם זה, אבל לא ממש מצליחה
איך לדבר עם מישהו אני ממש ביישנית איך לגשת אליו לדבר ובכלל איך להפתח לילדים אחרים ?!
אני בתיכון חדש, עם חברה אחת, שגם היא רוצה לעבור ממנו. אני לא מצליחה להפתח לילדים וחברה שלי מבאסת אותי כי לא באלה להשאר.