10 תשובות
שאלה גם בשבילי
156
170
170
אנונימי
שניהם כי אני יותר גבוה
1.70, לא אכפת לי בכלל
אמ, לא כל כך אכפת לי את האמת, אבל ניראלי הרוב יעדיפו נמוכות
אני 1.75 אגב
אני 1.75 אגב
1.72, אני 1.85
אנונימי
156
אני מטר שמונים ואני לא רוצה מישהי נמוכה ממני מדי אז מטר שבעים ושתיים(זה לא באמת משנה אבל זאת נראה לי העדפה שלי)
156
177
177
1.72 והגובה שלי זה 1.69 וחצי
באותו הנושא: