7 תשובות
שנת שירות זה שנה לפני צבא שאת מתנדבת במסגרת כלשהי, זה באמת יכול להיות כל דבר, לרוב זה כולל עבודה פיזית ורוב הקיבוצניקים והמושבניקים הולכים למסגרות עם ילדים כדי לעזור להם ולהיות איתם, לא רק ילדים עם קשיים, גם סתם פנימיות ובתים חמים. בפנימייה שלי גם היה חווה אז זה גם מושך קיבוצניקים ומושבניקים ממש
שואל השאלה:
מה זה ואיך אני נכנסת לשם ?
ומה הכוונה שנת שירות ?
אנונימית
משצים האלה שעושים פעילויות
אבל מכינה זה שונה משנת שירות לדעתי כי מכינה זה יותר הכשרה לצבא, שנת שירות זה סתם לתרום מעצמך.
שנת שירות
שואל השאלה:
אה כמו המכינות האלה ? יש לך רעיון למכינה?
אנונימית
מכינה יש בירושלים
ממש טובה, ידידה שלי הלכה לשם
מכינת ארז קוראים לזה