7 תשובות
חח כן היא טסה כי לא עשינו בה אשכרה כלום
לא מה אין מצב
רגע מה-
שואל השאלה:
למי שבתיכון אפילו חודש וחצי
למי שבתיכון אפילו חודש וחצי
אנונימי
כן ברוך השם אין לי כוח כבר
אה אבל זה לא חודש וחצי זה שלושה חודשים מהיום (למי שבתיכון)
שואל השאלה:
החופש מתחיל לנו ב10.6 ועכשיו 19.3
החופש מתחיל לנו ב10.6 ועכשיו 19.3
אנונימי
באותו הנושא: