8 תשובות
כן
חחח כן יצאנו לבערך שבועיים וחצי אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אז מיום ראשון אין לימודים?
אז מיום ראשון אין לימודים?
אנונימית
יאפ
יצאנו מיום שישי
כן
מהיום אין לימודים יחמוד
כן יצאנו לחירות מהגולאג
באותו הנושא: