8 תשובות
כן
חחח כן יצאנו לבערך שבועיים וחצי אם אני לא טועה
L.E
שואל השאלה:
אז מיום ראשון אין לימודים?
אנונימית
יאפ
יצאנו מיום שישי
L.E
מהיום אין לימודים יחמוד
כן יצאנו לחירות מהגולאג