21 תשובות
תשובה קלה, היא לא מקום שני במדד העוני...
מאיפה הבאת את זה שישראל היא המדינה השנייה בעולם במדד העוני בקרב ילדים העולמי רק?
זה שקר, ישראל נמצאת במקום 23 בעולם לפי תמ"ג לנפש, לא טוב...
אבל גם לא רע
שואל השאלה:
demon's, אפילו שזה במדד העוני בקרב ילדים העולמי ולא מדד העוני העולמי זה עדיין נתון שאומר שיש בעיה במדינה שלנו
הוא גם הכניס אותנו לגרעון של 170 מיליארד שקל
אנונימית
כל מי שאומר שלא, הנה הכתבה
שואל השאלה:
בן 18 אבל לא נראה בכלל, הנה ההוכחה, אפילו ynet מסכימים איתי:

https://images1.ynet.co.il/picserver5/2019/12/31/9690912/info5_copy_3.jpg
שואל השאלה:
אנונימית, את רק את עוד יותר מוכיחה את הטענה שלי
lior, נסתכל על הקישור של baby girl.
רשום שם במפורש שיש שיפור מ2005, גם אם אנחנו במקום השני בעולם עדיין יש שיפור, משמע כל השאלה שלך היא שאלה חסרת טעם.
וחוץ מזה, אם כבר אתם מצטטים תצטטו הכל
אנחנו לא מקום שני בעולם, אנחנו מקום שני בעולם *מתוך המגינות המפותחות*. יש הבדל גדול בין שני המשפטים
זאת הייתה הכוונה שלי שכתבתי שהוא הכניס אותנו לגרעון , הוא באמת רע לכלכלה מעוד המון סיבות, לא רק מבחינת העוני
אנונימית
שואל השאלה:
בן 18 אבל לא נראה בכלל, העובדה שאנחנו במקום שני כבר אמור להגיד משהו, מה זה משנה שיש שיפור? זה עדיין המון עוני
שואל השאלה:
בן 18 אבל לא נראה בכלל, בזה אתה צודק כי באמת יש הבדל, אבל בתור מדינה מפותחת, אני מצפה שלא נהיה במקום השני
"תומכי ביבי יטענו שהוא שיפר את הכלכלה, אבל העובדות אומרות אחרת"
זה כן משנה כי הרגע הוכחתי לך שאת לגמרי טועה :)
ביבי עובדתית שיפר את הכלכלה, זה שהכלכלה היא עדיין לא במקום טוב זה כבר עניין אחר, אבל ביבי עובדתית הצליח לעשות מה שקודמיו לא עשו והוא שיפר את הכלכלה.
שואל השאלה:
בן 18 אבל לא נראה בכלל, אתה צודק מאוד, אבל איך אפשר להפחית את כמות העוני בישראל?
שיפור היחסים שלנו עם מדינות העולם עלול לשפר את הכלכלה אם מסתכלים על זה שיותר מדינות יקנו מאיתנו מוצרים, אבל כשחלק גדול מהעולם אנטישמי ומחרים את המדינה זה קשה
אבל ביבי בניגוד לקודמיו חתם על הסכמי שלום שבין היתר מפתחים קשר מסחרי בינינו, ככה שזה שיפור משמעותי של הכלכלה
שואל השאלה:
בן 18 אבל לא נראה בכלל, לא קשור לכלכלה אבל איך תסביר שישראל במקום השמיני בשיעור הרצח במדינות הoecd?
אני לא יודע את זה, כבל עכשיו ביבי גם אשם בשיעור הרצח?
שואל השאלה:
תראה היה מישהו בסטיפס שאמר לי שבישראל יש את שיעור הפיגועי הטרור הנמוך ביותר השנה מאז תחילת קום המדינה, אך אנחנו עדיין במקום השמיני בכמות הרצח במדינות הoecd
תשני את זה לשמינית לפי baby girl, בנוסף מה זה אומר ילד עני? ילד עם קצת כסף או ילד במשפחה עם קצת כסף? זה בגלל משפחות מרובות ילדים שבגלל זה יש להם גם פחות כסף
וגם מראים שזה *עלה*... אני לא ביביסט אבח זה ממש חרטוט