7 תשובות
חרטטו אותך תתקדמי
כולם אומרים את זה מנסיון זה לא נכון עברה יותר משנה מאז שנפרדנו ולא דיברנו מילה
אנונימית
תישמעי עם נפרדת ממנו, יש לזה בטח סיבה טובה. אל תחקי שהוא יחזור, לכי ותקירי מישהו אחר. ולא תמיד מה שאומרים נכון.❤
ומה עם זה שאת מחכה כבר שנה
את לא חושבת שאת יותר מזה
עם את רושמת את זה אחרי שנה את קצת אובססיבית אחותי
אני לא יודע מאיזה סרט רומנטי מטומטם הבאת את זה, אבל תתבגרי.
שואל השאלה:
וואו איבדתם את זה , לא אובססיבית ולא צריכה לשחרר כי שיחררתי מזמן אתם יכולים להירגע. דבר שני - אמרתי את זה סתם בשביל לראות מה אחרים חושבים על המשפט הזה והצגתי את זה שאני חושבת שזה קלישאה כי נפרדנו לפני שנה ואנחנו אפילו לא בקשר