7 תשובות
הבן אדם הכי נמוך מת אפילו יותר מהר...^^
שואל השאלה:
הכי גבוה זה בערך יותר מ2.60 נגיד
והכי נמוך זה פחות מ50 סנטימטר
אני אומרת *בערך*
זה יישמע מצחיק אבל הבן אדם הכי נמוך אני מאוד חסרת ביטחון לגבי הגובה שלי עקפתי את כל החברות שלי השנה אז להיות גבוהה ממש ממש לא מתאים לי בכלל
למה?
אני הכי גבוה בכיתה ומרגיש עם זה מצויין
זה אפילו מוסיף לי
שני נקודות קיצוניות...
ו.. אני מניחה שהבן אדם הכי גבוהה בעולם(?)
אומרת את זה משהי שהיא 1.58
הצחקתי את עצמי.
לא הייתי בוחר כלום בשתיהם אתה מת יותר מידי מהר חחח אבל אם זה רק בגובה ולא קשר למצב רפואי ואתה חיי כרגיל אז הכי גבוה
לדעתי הכי גבוה
השאלה מה זה הכי גבוה ומה זה הכי נמוך