התחברות
הרשמה
באיזה לשון פנייה צריך לדבר אל סם סמית'?
21 במרץ 2021, 00:43
לשון פנייה
מגדר
תשובה אחת
וואיט מה הוא לא כאילו he him
B
Britney Spears
באותו הנושא:
אתם חושבים שסטיפס צריכים להוסיף לשון פניה גם של הם/אתם נגיד או אחר?
אנשים ממש מזלזלים בלשון פנייה שלי כל הזמן וראיתי את השאלה בחמות קודם על הלשונות פנייה ובאמת רגע, מה זה ככ מפריע??
למה יש פנייה בלשון נקבה ופנייה בלשון זכר?
באיזה לשון פניה לפנות לחתולה שלי?
זה הגיוני שאני מרגישה נשית אבל לא אכפת לי באיזה לשון פניה יפנו אליי?
איזו לשון פנייה באנגלית זה לבן?
יש לכם בעיה עם אנשים שלא מזדהים במגדר אחד ושהלשון פנייה שלהם פונה לשני המינים?
באיזה לשון פנייה צריך לדעתכם לפנות כשיש רוב של בנות? (לא לפי האקדמיה וזה, אלה מה אתם חושבים)
אתם גם חושבים שזה לא בסדר שאין פה עוד לשוני פנייה?
אהמ אני צריכה עזרה עם לשון פנייה...
איזה סיבה יש לאנשים לא לשאול לשון פנייה?