6 תשובות
שואל השאלה:
כמובן
מבטיחה זה מעצבן, ואז הם עוד שואלים מה עשיתם בחופש ? - עשיתי את העבודות שלך
כן אבל תחשבי גם על המורים, הם צריכים להעביר לכם חומר מסויים בזמן מסויים ואז אחרי חופש כשלא עושים כלום רוב התלמידים שוכחיפ
גם לי בא לשרוף את הבית ספר, אפשר להצטרף?
שואל השאלה:
פשוט הייתי צריכה לפרוק לילה טוב 3:
^יואו נשבעת כן ,יש לי ארבע עבודות ויש לי רק שבוע לעשות אותן,שום חופש ,הכל חרטה.