2 תשובות
אני מחמם דקה בלי המכסה
אנונימי
אמור להיות רשום על הקופסא כי כל שעווה זה שונה, תנסי חצי דקה וככה תוציאי ותשימי עד שזה יהיה במרקם הנכון
באותו הנושא: