6 תשובות
כנראה שכן
חדמש כן
רוב הסיכויים שכן
ככל הנראה שכן חחח.
ישראלים אוהבים את המונח של המילה "חינם" חחחח
ישראלים אוהבים את המונח של המילה "חינם" חחחח
ככל הנראה, אבל במילא יש מספר מקומות מוגבל בגלל הקורונה וצריך להזמין מקום מראש כדי להיכנס לתחנה, אז יכול להיות שביחס לשנים אחרות יהיה פחות עמוס
באותו הנושא: