4 תשובות
את לא חייבת אבל יכולה
אם באלך את יכולה להוסיף :)
שואל השאלה:
אבל על כזה דבר צריך אם בא לי?
כשמחמיאים מוסיפים את ה"בלי עין הרע", נגיד "איזו מהממת בלי עין הרע"
אבל אם את רושמת בדיוק את המילים "שתהיה בריאה ושמחה" אז זה לא קשור, עדיף כבר לכתוב "שתהיה בריאה ושמחה אמן/בעז"ה!"