2 תשובות
אם האפשרות להתפטר באה אלייך כל כך בקלות כנראה שלא טוב לך שם ואת מעדיפה להתפטר, אז פשוט תתפטרי.
אבל אם זה בגלל שמעצבנים אותך זה יכול להיות דווקא כדי שתתפטרי כי זה פחות נוח כשאת בהריון, אז תחליטי מה את מעדיפה
אבל קודם תמצאי מקום אחר לעבוד בו כי היום יש פחות מקומות
אנונימית
אם קשה לך,תתפטרי.
או שתחכי אחרי הלידה שהם יפטרו אותך ויביאו לך פיצויים....