8 תשובות
וואלה נראלי להמשיך לנקות לפסח או אם החיסון השני ישפיע לחום אז לנוח..
אולי להפגש עם חברה
לים עם חברות
שואל השאלה:
גם יש אוטובוסים חינם אז בכלל נחראלי אני יסע לקניון
האמת שלא הרבה כאילו בתכלס עוד יום בחופשת פסח..
הולכת עם חברים לסנטר
נראלי שסוף סוף השגתי חברים יאי
הולך עם המשפחה לקניון כי אין לי חברים-
אני יוצאת עם 3 חברות ליער ליד הבית שלי עם אוכל ובוקסה וכאלה
נוסעת לחבר שלי (הוא גר רחוק אז אנחנו לא נפגשים הרבה ומחר זו הזדמנות)