4 תשובות
באלי להרביץ לאמא שלך, איזה מגזימה כולה לא הצלחת כמה תרגילים
זה לא סוף העולם, את חכמה ואת יכולה ללמוד ולהצליח
תחזרי עכשיו קצת על חומר, תהיי רגועה
מה- אוי זה כל כך לא מגיע לך. היא מגזימה :( באמת שאת לא יודעת כמה אני מרגישה רע עכשיו... בשביל לעזור לך, תנסי לחשוב מחשבות טובות על דברים טובים שקראו לך. היא לא מתנהגת בכלל בסדר, ועוד להשוות אותך?! היא כנראה לא יודעת כמה את מדהימה ומוכשרת בדברים שלך. אני מניחה שהיא פשוט הייתה מעוצבנת והוציאה את העצבים עלייך. מה שלא אמור לקרות. בכל מקרה אני פה איתך ואת לא צריכה להרגיש רע בגלל זה❤
היא לא צריכה להתנהג אלייך ככה רק שתדעי שאת מהממת ואת יכולה להצליח לעשות אותם תעשי לאט לאט למרות שאת לא מצליחה כמה תרגילים זה בסדר גמור ככה לומדים ושהיא מנסה להראות לך שהם יותר טובים ממך פשוט תתעלמי מכל מילה רעה שיוצאת מהפה שלה את הבת שלה לא איזה צעצוע שאפשר לדבר אליו כמו לליטרלי זבל את מלכה אל תקשיבי לשטויות האלה תעשי דברים בקצב שלך אני גם לא טובה בחשבון או בהרבה דברים אחרים אבל זה פשוט לא מעניין אותי אני עושה כמה שאני יכולה אותו דבר את. ואל תתני לאף בן אדם בעולם הזה להוריד אותך למטה!!!
אנונימית
יש כמה דברים שהייתי רוצה להגיד לאמא שלך, אבל הם לא יעשו לך טוב.
אז אני רק אגיד לך שאת מהממת ומה שקורה לא מגיע לך. מגיע לך הרבה יותר.
אם תרצי מחר לשלוח לי כמה תרגילים אוכל לעזור לך בפתרון.