5 תשובות
אימלה ממש כואב לי עליה אני שמחה בשבילה בטח אבל לא יודעת למה
חמודה סהכ, אבל גוזי הנסיך הזה לדעתי הגיע לו הרבה יותר, הוא גם הראה יותר מעצמו על המסך.
אנונימית
רציתי שאורן ינצח כי הוא הכי צריך את הכסף הזה עם המסעדה שנסגרה וכל זה וכי הוא בן אדם טוב
אבל אני שמחה בשביל זהבה כי גם לה מגיע לנצח
אנונימית
שמחה מאוד
אני בוכה איתה
היא מהממת,וגם לגוזי הגיע לנצח בדיוק כמוהה אבל שמחה בשבילה(: