3 תשובות
אולי מונית? נכון זה יקר אבל די מאוחר עכשיו זה אין ברירה כל כך
לא ממליצה לקחת טרמפים בשעה הזאת :)
אם יש מספיק כסף למונית קח מונית.
אולי תתקשר למשפחה או לחברים עם רישיון ותבקש שיבואו לקחת אותך, או אם יש במקרה הורה של חבר שמוכן לבוא עד אלייך ולקחת אותך.
אם אפשר לחכות עד הבוקר אז תחכה. ואם לא אז תנסה מה שאמרתי ואם לא מצליח ואתה מרגיש מוכן לקחת טראמפ תנסה להשיג טראמפ.