6 תשובות
אני חושבת שזהבה בכיינית ושנהייה לה מזל זה מה שאני חושבת
כן
הייתה הכי אמיתית
הייתה הכי אמיתית
תן לי רק טיפת מזל^
היא באמת הייתה קצת בובה אבל מכניסים כמה ימים באיזה שעה שעתיים וכל מי ששאלו מהדיירים ישר אמר זהבה, וחוץ מזה אני העדפתי שגוזי יזכה אבל אפילו בית אין לה זה שכירות אז הכל מאלוהים כנראה
תאמת שגם אני רציתי שגוזי יזכה..
לא, זהבה עציץ
באותו הנושא: