10 תשובות
לי (:
עכשיו יורד
ואני ממליצה לך לשנות את הכינוי
הם יכולים לראות את זה וזה לא יפה כי יש גם ערבים טובים..
לי עדיין יורד
לי
אני לא משנה כינוי ולא משנה כלום! אני ישאר כמו שאני וזהו! ולא אכפת לי שאתם שונאים אותי תשנאו עד מחר! שונאת ערבים בדם! עושים לנו פה בארץ פיגועים! שולחים לנו רקטות! בשביל מה לאהוב את המנוולים האלה?
לי עידן יורד
שונאת גזענים ( מצטערת ).
יורד עדיין >: