9 תשובות
כן
יאפ
חיובי
אכן כן
כן הרוב
רק תחבורה ציבורית בין עירונית- רכבות ואוטובוסים גבוהים. לא אוטובוסים בתוך הערים
וואלה יפה?!,
למה זה בחינם
כל שנה זה היה ככה?!
אשמח לתשובות
למה זה בחינם
כל שנה זה היה ככה?!
אשמח לתשובות
בכל יום בחירות האוטובוסים בחינם
באותו הנושא: