9 תשובות
כן
חיובי
אכן כן
כן הרוב
רק תחבורה ציבורית בין עירונית- רכבות ואוטובוסים גבוהים. לא אוטובוסים בתוך הערים
וואלה יפה?!,
למה זה בחינם
כל שנה זה היה ככה?!
אשמח לתשובות
בכל יום בחירות האוטובוסים בחינם