27 תשובות
הן כן יכולות וכי בא להן
מאותה הסיבה שבנים מרימים משקולות.
ובטח שבנות יכולות לפתח מסת שריר.
דווקא כן יכולות, ומה זה למה? כי בא להן
שואל השאלה:
נשמה בנות לא יכולות פתח מסת שריר כמו גברים
כי הן לא חכמות מספיק בשביל להבין את זה.
שואל השאלה:
לפתח
מה אמרת?!?!
אנונימית
בטח שהן יכולות לפתח מסת שריר כמו זכרים
שתוק אחינו, אתה יודע כמה בנות שריריות יש בעולם? בטוחה שגם פי אלף יותר ממך
.
אנונימית
יכולות לפתח יפה מאוד יש בנות שמרימות יותר ממני וממך יחד אז תפנים
אה ואגב
תיקון- הן** לא הם. עברית שפה קשה הא?
שואל השאלה:
תקשיבי כל בת שיש לה שרירים ביא לוקחת סטרואידים למה כי זה לא הגיוני שלבת תהיה שרירים כמו של גבר
שואל השאלה:
למה להכנס לקטנות
מן הסתם לא יראה כמו גבר לגמרי כי יש לנו מבנה שונה
וזה לא בהכרח סטרואידים אבל טוב
שואל השאלה:
אנונימית תגידי את אמיתית גם בתגובות אומרים שהיא לקחה סטרואידים
ילד לך תלמד לפני שאתה מדבר שטויות יש בנות שיוצר חזקות ממך ומרימות יותר ממך תתמודד
marry me z^
אנונימית
שואל השאלה:
תגיד למה לתקוף אבל אני רק רוצה לדעת ואתם תוקפים אותי וואלה לא נעים לי
אתה לא רוצה לדעת, שאלת שאלה עונים לך ואתה מסרב להפנים שזה המצב.
חתיכת!
לא נעים לך?
וואלה לי לא נעים השוביניזם שאתה מפיץ!
אני רקדנית בלט כבר 14 שנים ומתאמנת בחדר כושר על בסיס יומי
ואני בטוחה שיש לי יותר שרירים ממה שלך אי פעם יהיה
שב בשקט
אנונימית
שואל השאלה:
כפרה עליך אומרים לך שזה מה ששמעתי זה לא מה שאני חושב
אז אל תאמין לכל מה שאתה שומע
שואל השאלה:
וואי וואי 14 שנים זה הרבה זמן ואת אומרת שהגוף שלך חטוב?
אה-
אנונימית
מה אתה רוצה
בשביל לזרוק לך על הבצים, שלא תתרבה
בנות יכולות לפתח מסת שרירים ואפילו יותר מכמה גברים ואתה לא יכול להגיד אחרת כי זה מוכח ( אם יש לי שרירים כמו בנים זה אומר שאני לוקחת סטרואידים לאא כי אני לא לוקחת סטרואידים אז תתחילו להפנים את זה)