התחברות הרשמה

רק אני חושבת שלמחוק שאלות בגלל חוסר השקעה בתגיות זה אידוטי?

אם זה מפריע לכם למה פשוט זה לא עושה כמישהו מוסיף רק 1-2 תגיות "יש לבחור עד 3 תגיות"
23 במרץ 2021, 16:08
מערכת אוטומטית    
2 תשובות
מסכימה
W
WorkTwerk
מסכימה לגמרי
i
iailwjas
באותו הנושא:
אני חוזר בשאלה בן חמש עשרה בגלל חוסר אמונה, איך לספר להורים.
מותר לנאמנים למחוק שאלה על חוסר השקעה בתגיות?
בבקשה אל תמחקו נאמנים פשוט רוצה להבין, אתם מתנשאים מעלינו בגלל שאתם יכולים למחוק שאלות?
אתם חושבים שזה רוע לב למחוק למישהו שאלה רק בגלל שהוא לא שם סימן שאלה?
רק אני חושבת שנאמנים צריכים למחוק שאלות כמו:
למה מוחקים שאלות בגלל חוסר מהות?
אפשר למחוק שאלה על "חוסר השקעה בתגיות, שטויות בתגיות"?
בגלל החוסר ביטחון שלי אנשים חושבים שאני זבל של בן אדם
רק אני חושבת למחוק שאלה בגלל שהיא ללא מהות זה ממש ממש לא בסדר אפילו יותר משאר הסיבות?
אני חושבת שיש לי חוסר בטחון עצמי בגלל הקול שלי
נאנמים - אתם עדיין יכולים למחוק שאלות על חוסר השקעה בתגיות?