6 תשובות
זו הבעיה ב"דמוקרטיה" של ישראל.
ישראל מוגדרת כשמדינה דמוקרטית אבל היא עושה הרבה דברים שנוגדים את ערכי הדמוקרטיה. אחד מהם הוא שבמשך כל יום ויום מאז קום המדינה ישראל מוכרזת על מצב חירום - זה בעצם נותן לממשלה את הזכות לעשות דברים לא דמוקרטים (לדוגמה הסגרים - פוגעים בזכויות) בשביל לשמור על הדמוקרטיה.
אבל בלי קשר לקורונה - לישראל תמיד היה בעייה עם זכויות לאזרח.
לדוגמה - אנשים מהלהטב חייבים להתגייס / לעשות שירות לאומי אבל אין להם את הזכות הבסיסית להתחתן במדינה שלהם. זה פשוט טיפשי.
שואל השאלה:
בדיוק. גם על להטבים אין להם זכויות ודורשים מהם חובות, זה בסדר למישהו? זמני או לא זה לא צודק
כל עוד לא נותנים זכויות לקבוצה, מן הסתם אפשר להגיד גם שלהטב לא מקבלים זכויות באופן זמני עד שיבחר בבחירות מישהו שישנה את החוקים , זה אומר שזה בסדר לקחת מהם זכויות עד אז?
אנונימית
הם חייבים להמשיך לשלם כדי שהמדינה תתפקד
הם החליטו שהם לא רוצים לשחרר את עצמם
שואל השאלה:
אם אין זכויות אין גם חובות
אנונימית
את אמיתית?
לא לקחו מהם אף זכויות הם הביאו את זה על עצמם
וברור שיש חובות כל אחד צריך לשלם מס
האמת צודקת