6 תשובות
יש כאלה אחלה ויש כאלה שכבר נמאס..
תשמע, אותי זה מעצבן קצת אבל בלי סיבה באמת
בטח שיש סיכוי להתפרסם, תענה המון ויש לך את זה.
סתם חארות של אנשים אלה
איך הם שונים משאר המשתמשים בדיוק
יכולים לראות עליי, אבלל אני לא מתנהגת כמו הדמות
ולא, הם לא שונים מכל משתמש אחר פה
שואל השאלה:
חלקכם לא הבנתם אותי נכון. אני בחיים לא אמרתי שזה רע, רק שאלתי לדעתכם.
אנונימית