6 תשובות
אם הרופא שיניים המליץ על זה אז כן, אם לא אז לא
זה מותח את הקוביות אז כן
כן זה עוזר
זה לא שזה מזרז את הטיפול. זה חלק מהטיפול. הגומיות הן שמושכות את הלסתות לכיוון הנכון ומזיזות את השיניים לאן שצריך.
זה מיישר את הלסת בדכ
כן אבל זה שונה זה לא מזרז זה פשוט מזיז את הלסת תלוי מה הרופא אומר
באותו הנושא: