10 תשובות
זה נקרא לא יפה?
וצר לי לבאס אבל יש איפור
וצר לי לבאס אבל יש איפור
כי היא פשוט מושלמת
אתה רציני? היא ליטלי אחת היפות שם
שואל השאלה:
היא נראית מנופחת שפתיים גדולות ואף מוזר והיא נראית מנופחת קיצור
היא נראית מנופחת שפתיים גדולות ואף מוזר והיא נראית מנופחת קיצור
אני חושבת שזו תמונה לא טובה שלה בלי איפור, אני בטוחה שהיא לא נראת ככה בלי איפור
איפור יכול להסתיר הרבה דברים, אבל נפיחות לא
איפור יכול להסתיר הרבה דברים, אבל נפיחות לא
לטעמי היא ממש יפה כם ככה זה טעם אישי
היא הצטלמה מוזר לא עניין של איפור
תראה זה משנה שעברה היא ליטרלי מושלמת
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
חמודה
חמודה
כי איפור עושה אותך יפה יותר מה זה למה חחח
באותו הנושא: