2 תשובות
שואל השאלה:
אה אז אפשר גם בלי? פשוט עשיתי חיסון לפני כמה ימים ועדיין אין לי
אנונימית
זה לא קשור לתו ירוק.. לא התחסנתי וכולם יכולים להיכנס