29 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה הגיוני לא ? כי אפ אין נשמה אנינו רק כלי
אוקי זה נשמע יותר טוב בראש שלי בבקשה תנסו להבין
אבל זה הגיוני לא ? כי אפ אין נשמה אנינו רק כלי
אוקי זה נשמע יותר טוב בראש שלי בבקשה תנסו להבין
אנונימית
אנחנו מערכת, יש לנו מוח שמנהל את זה (על פי המדע, אבל זה לא סותר את קיום הנשמה).
כמו שלרובוט אין נשמה.
כמו שלרובוט אין נשמה.
אני מבינה
כאילו שאנחנו כמו מכונה? שאין איך לחשוב ולרצות?
כאילו שאנחנו כמו מכונה? שאין איך לחשוב ולרצות?
אמונה
זו אמונה, אבל ברור שיש בנו משהו
אנחנו פועלים שונה, חושבים שונה
אנחנו משהו
אנחנו פועלים שונה, חושבים שונה
אנחנו משהו
אמונה.
זה אמונה, אפילו ההגדרה של זה במילון מוכיחה את זה
^^ כי יש לנו מוח משמעותית יותר מפותח.
יש את המח, הוא חושב
אבל אם לא הייתה נשמה, כולנו היינו חושבים אותו הדבר, לא היו לנו רצונות
רק מטרות ברורות
אבל אם לא הייתה נשמה, כולנו היינו חושבים אותו הדבר, לא היו לנו רצונות
רק מטרות ברורות
שואל השאלה:
אבל מוח יש לכל בני האדם אם הוא חושב בישבילי למה יש לי דעות משל עצמי ? אבל לכולנו יש מוח שחושב אותו הדבר לא
אבל מוח יש לכל בני האדם אם הוא חושב בישבילי למה יש לי דעות משל עצמי ? אבל לכולנו יש מוח שחושב אותו הדבר לא
אנונימית
ההגדרה של נשמה באתר dictionary.com היא (בתרגום לעברית):
החלק הרוחני של האדם בהיבט מוסרי, או האמונה בשרידת המתים ולחשיפה שלהם לשמחה או אומללות בחיים הבאים שלהם.
החלק הרוחני של האדם בהיבט מוסרי, או האמונה בשרידת המתים ולחשיפה שלהם לשמחה או אומללות בחיים הבאים שלהם.
^^^ את יכולה ליצור גם ai שיתן פלט לפי הנתונים שהוא קולט.
כלומר, מה שקרה בעבר משפיע עליו, ספציפית מה שקשור אליו.
כלומר, מה שקרה בעבר משפיע עליו, ספציפית מה שקשור אליו.
שואל השאלה:
כיאלו התכוונתי לזה שאם לכולנו יש מוח ואין נשמה
למה אנחנו לא חושבים אותו דבר ?
כיאלו הנשמה שלי זה מי שאני וזה גורם לי לחשוב שונה
כיאלו התכוונתי לזה שאם לכולנו יש מוח ואין נשמה
למה אנחנו לא חושבים אותו דבר ?
כיאלו הנשמה שלי זה מי שאני וזה גורם לי לחשוב שונה
אנונימית
שואל השאלה:
אופסי
אופסי
אנונימית
^^^אבל מישהו תכנת אותו, להגיד דברים מסויימים ולבצע פעולות מסויימות
אבל לך יש את הבחירה החופשית
אבל לך יש את הבחירה החופשית
זאת אמונה, אין לזה שום הוכחה
^^^יש לנו אישיות. יש לנו רגשות. אנחנו עוברים דברים בחיים. יש לנו מוח אנושי מדהים במקום ה"מוח" שיש למחשב.
אבל הרגשות והאישיות נכנסים בתוך הנשמה, לא? אין לזה קשר לגוף שלך.
המוח האנושי זה פשוט מוח מתוחכם בהרבה ממה שיש למחשב אבל זה פועל על אותו עיקרון כזה, פשוט למחשב יש הגבלה ולנו אין. בסופו של דבר זה עדיין משהו שהתפקיד שלו הוא להפעיל את המערכת שלנו (הגוף)
המוח האנושי זה פשוט מוח מתוחכם בהרבה ממה שיש למחשב אבל זה פועל על אותו עיקרון כזה, פשוט למחשב יש הגבלה ולנו אין. בסופו של דבר זה עדיין משהו שהתפקיד שלו הוא להפעיל את המערכת שלנו (הגוף)
אנונימית
הרגשות והאישיות שלך מתבססים על דברים שעברנו בחיים. אם הרבה אנשים בגדו במישהי, היא לא תקפוץ על כל גבר שהיא רואה נכון? היא תיהיה יותר חשדנית
זה אמונה
אני לא מאמינה בזה
אני לא מאמינה בזה
אנונימית
נו, וזה לא סותר את מה שאמרנו..^^
אנונימית
כן זה כן. ומי זה אנחנו?
לא הבנתי את השאלה חחח^
אנונימית
מה אמרנו?
אה *אמרתי חח סליחה לא שמתי לב
אנונימית
ואיך זה סותר?
אנונימית
^ מי אמר שיש לנו בחירה חופשית? אני סבור שהבחירה שלנו מושפעות ממה שהיה בעבר (דטרמיניזם).
שואל השאלה:
בדיוק אני מרגישה אני חושבת אני עושה
האם זה רק בגלל המוח ? זאת אומרת חיות הם מתרבות וצדות אנחנו עושים אנחנו מקדמים את העולם
חלק הורסים אבל זה הכוונה
בדיוק אני מרגישה אני חושבת אני עושה
האם זה רק בגלל המוח ? זאת אומרת חיות הם מתרבות וצדות אנחנו עושים אנחנו מקדמים את העולם
חלק הורסים אבל זה הכוונה
אנונימית
זאת אמונה אבל יש בזה הרבה היגיון..
כאילו, יש בנו משהו מעבר לגוף ומוח שמתפעל אותו. אם היינו גוף ומוח, אז מה היה ההבדל ביננו לבין מחשב?
כאילו, יש בנו משהו מעבר לגוף ומוח שמתפעל אותו. אם היינו גוף ומוח, אז מה היה ההבדל ביננו לבין מחשב?
באותו הנושא: